Sesja specjalna

Zapraszamy do udziału w sesji specjalnej podczas konferencji Gospodarka o obiegu zamkniętym – racjonalne gospodarowanie zasobami” Racławice, 28-30.11.2022 r. VIII edycji konferencji „Innowacyjne pomysły młodych naukowców:  Nauka –Startup –Przemysł”, która odbędzie się w dniu 28 listopada 2022 r. w Krakowie w Klubie Studio AGH ul. Budryka 4 i on-line w godzinach 9-15.

Zapraszamy młodych pracowników nauki, doktorantów, przedstawicieli start-upów, studentów do zaprezentowania referatu dotyczącego innowacyjnych rozwiązań produktowych, procesowych, społecznych, organizacyjnych, marketingowych i instytucjonalnych.

Obszary tematyczne:

  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • Nowe technologie informatyczne (ICT)
  • Energetyka
  • Mechanika, mechatronika i nanotechnologie
  • Gospodarka surowcami mineralnymi
  • Ochrona środowiska
  • Ekonomia i zarządzanie

Tak szeroki zakres tematyczny pozwoli na wspieranie interdyscyplinarności i wymiany wiedzy i doświadczeń z różnych obszarów badawczych. W wielu dokumentach podkreśla się konieczność tworzenia gospodarki opartej na wiedzy poprzez zwiększanie potencjału naukowego, mobilności kadr naukowych oraz komercjalizacji wynalazków i innowacji. Dlatego też celem konferencji jest promocja rozwiązań innowacyjnych, które w znacznym stopniu tworzone są przez młodych pracowników nauki i studentów. Organizatorzy mają nadzieję, iż prezentacja innowacyjnych rozwiązań i ich promocja wśród partnerów IATI i przedstawicieli przemysłu pozwoli na szybsze wdrożenie niektórych z nich.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Przewidywane nagrody dla najlepszych referatów, poczęstunek  i wspólne śpiewanie podczas koncertu – Hubert Szczęsny godz. 13-14.

Warunkiem koniecznym uczestnictwa (z prezentacją lub bez) jest wypełnienie i przesłanie elektronicznego formularza (do 11 listopada 2022 r.), który znajduje się na stronie IATI.

Referaty i postery

Propozycje tytułów referatów i posterów wraz ze streszczeniem (minimum 200 wyrazów w układzie cel pracy, metoda, możliwości zastosowania) prosimy przesyłać poprzez formularz zawartym na stronie: iati.pl.

Termin nadsyłania streszczeń 31.10.2022 r.

Streszczenia będą drukowane w materiałach konferencyjnych, a  przesłane pełne teksty referatów (do dnia 31 grudnia 2022 r.) będą rekomendowane do publikacji w czasopismach naukowych, np. Acta Innovations (język angielski – 20 pkt), Czasopismo Techniczne KTT (20 pkt), monografii (rozdział 20 pkt) i innych.

Przewidujemy sesje referatowe (7 minut) oraz posterowe – poster elektroniczny (2 minuty – do 2 slajdów PP). W każdej sesji wybierany i nagradzany jest najlepszy zaprezentowany referat.

Szczegółowy program dostępny tutaj.

Partnerzy:


Konsultacje Projektu RMs Manager

Podczas specjalnej sesji Wydział Zarządzania AGH wraz z Wydziałową Radę Samorządów Studentów WZ AGH oraz Kołem Naukowym Transpeed zaprasza studentów i koła naukowe do udziału w spotkaniu dotyczącym konsultacji wyników i potrzeb szkoleniowych realizowanych w ramach międzynarodowego projektu RMs Manager, które odbędzie się w Klubie STUDIO (Kraków, ul. Budryka 4) w dniu 28 listopada 2022 r. w godzinach 12.00-13.00.

Szczegółowy Program dostępny tutaj.

  • Prezentacja wyników projektu – Ewa Dziobek, IGSMiE PAN, dr hab. Joanna Kulczycka, prof. AGH w Krakowie
  • Dyskusja 

Celem projektu RMs Manager, realizowanego przez WZ AGH – jako lidera, wspólnie z partnerami z Polski, Włoch, Finlandii, Słowacji, Hiszpanii, Grecji i Ukrainy, jest opracowanie nowego kursu dla studentów uczelni technicznych, pozwalającego na przygotowanie profesjonalnego personelu w zakresie zarządzania w sektorze surowców, przy wykorzystaniu dobrych praktyk europejskich.

W kursach i warsztatach zrealizowanych w ramach projektu uczestniczyło już ponad 200 studentów i doktorantów, a ich kontynuacja wymaga konsultacji, aby w jak największym stopniu sprostać oczekiwaniom w zakresie wykształcenia młodej kadry w kontekście zmian rynkowych i wymagań prawnych w obszarze środowiskowym i społecznym.

Udział jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja.

Link do formularza rejestracyjnego: https://forms.gle/VN5cFRR3pFiZ5CC47

Organizatorzy: